Reviews
Schrijf een reviewFijne behandeling. Vragen hoe je de coupe wilt: zoals het nu is of een nieuwe uitdaging. Mooie gesprekken. Een aanrader op een mooie locatie!
Prachtig geknipt!
Geweldig
Het is altijd fijn en gezellig om bij Sharon te komen! Ze knipt heel goed en uitgroei verven ook prachtig natuurlijk.
Luistert en geeft goed advies
Sharon is een top kapster, ze geeft goed advies, denkt mee en het is altijd gezellig
Erg goed
Op een plezierige manier geholpen door de kapster.
Altijd goed en fijn geholpen!
super ervaren kapster met zeer goede kniptechniek en zeer klantvriendelijk!